BARCELONA RANDOM #1

Minulý týden jsem strávila v Barceloně♥. Ach jo, škoda, že už jsem doma, rozhodně se tam plánuji podívat znovu! Byl to sice pěkně náročný týden, stihly jsme dvě párty, máme nachozených 24864838 km a já osobně nemůžu vlézt snad do žádných svých bot, aniž by mě něco nebolelo..au. Ale rozhodně to stálo za to! Tady se můžete podívat na první část z našeho výletu, zase random fotky, zase iPhonem (já se zlepším!).
Krásný den!


Správný cestovatel má pas vyfocený alespoň z venku! :D // Výhled z letadla, na to bych mohla koukat roky!




Miluju malé uličky (ikdyž to tam převážně jen smrdí a nic víc) // Vůbec architektura v BCN mě uchvátila, snad o žádné z budov bych tam nemohla říct, že se mi nelíbí (ikdyž paradoxně Gaudího stavby nejsou můj šálek kávy)





Kolumbův sloup // ** // přístav // Palmy, palmy, palmy!♥ 



Basílica de Santa Maria del Mar // ** 



Vitráže♥ (vždycky jsem si myslela, že jsem cynik a pak mě dostanou barevná okna) // Archeologické vykopávky uprostřed města // zase ta architektura // Vítězný oblouk




Where I stand s holubama (ano, bylo to vtipné) // Katedrála // Noční penis ? (ja neviem už) // Casa Batlló (Casa Milá je v rekonstrukci - další důvod proč tam musím jet znova!)






Trhy // Ovoce everywhere // neodolala jsem! // jedno z těžkých rán/selfie w/♥







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT