White jeans

Krásný sluneční den! Omlouvám se za neaktivitu, napravím se!
Mohla bych Vám sem napsat co všechno jsem dnes měla na sobě, kde jsem to koupila a proč jsem to jak zkombinovala, ale upřímně se mi tenhle typ článku píše fakt špatně. Většinu dní se ráno podívám do skříně, zděsím se, panikařím a nakonec vytáhnu nějaký kousek a od toho se odvíjí zbytek. Ráda vymýšlím nové kombinace (ikdyž je to v mém skromném šatníku mnohdy těžké) a nerada nosím dva dny po sobě stejný outfit, minimálně tričko potřebuji změnit, abych byla alespoň trochu uspokojena!:D Většinu věcí co tady uvidíte, uvidíte několikrát na více způsobů (znovu upozorňuji na to, jak moc skromný šatník mám), ale i přesto doufám, že se Vám to bude líbit! :)





















Ano, nejsem tam vidět, možná proto se mi ta fotka tak líbí ;D

T-SHIRT, BAG - Lindex
JACKETH&M
SHOES, JEANS - Topshop
BRACELETS - TROLLBEADS(silver), krajkové

xoxo K.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT