Boyfriend jeans (Follow my blog with Bloglovin)

Ahoooj! Nevím kde mám začít, dlouho to tu zelo prázdnotou, ale chtěly bysme to napravit a vrhnout se do toho naplno, ikdyž budeme každá někde jinde. Máme teď v životě plno změn, v květnu jsme odmaturovaly, já si v půlce prázdnin zlomila nohu a jdeme každá jiným směrem. Doslova. Ještě to není úplně jisté, alespoň u mě, takže o tom někdy příště.
Teď bych Vám chtěla ukázat náš narychlo nafocený outfit, když jsme se po dlouhé době sešly. Za výrazy v obličeji se fakt omlouvám, neumím se normálně tvářit do foťáku, mám vždycky tendenci mluvit :D. A když už jsme u toho, že je outfit nafocený narychlo, tak byl i dost narychlo vymyšlený, spíš to byl ''nestíhám, něco na sebe hodím'' outfit. Nevím jak Vy, ale já mám pocit, že když na sebe něco jen takhle hodím povede se mi to mnohdy líp než když nad tím přemýšlím dlouho. A jak to máte Vy? 













SHOES - ConverseJEANS - C&A
T-SHIRT - Topshop
CARDIGAN - Lindex
BRACELETS - Cruciani
WATCH - Daniel Wellington

K.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT