Random diary

Dnešní článek bude takový částečný mix fotek, co jsem nafotila za tu dou co jsem tady v Anglii, tak pojďme na to!


Podzim♥ neřekla bych moje úplně nejoblíbenější období, asi ani nemůžu říct jaké je mé nejoblíbenější, protože na každém mám něco ráda a něco vyloženě nesnáším



Halloweenský ohňostroj! Nejdelší a nejhezčí co jsem viděla
Kavárenská pohoda, jediný problém, který tady řešíme je snad jen jestli Costa nebo Starbucks
A tady to vyhrál Starbucks a moje oblíbená rtěnka

Jíst, meditovat, milovat počteníčko
Jsem tu živá snad jen na pizze

A burgrech (což mi vůůůůůbec nevadí)

Anglické počasí není vůbec tak špatné

Nákupy v Primarku


Super knížka, doporučuji! Mám tady takového času, že už čtu čtvrtou knížkou a to nejsem kdovíjaký čtenář!


Příští diary bude z výletů, které tady s holkama každý týden děláme. K.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT