Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT

Jak už jsem psala tady, tak ikdyž jsem přemýšlela, že do Anglie pojedu na vlastní pěst a práci si budu hledat tady, tak jsem ráda, že jsem si vybrala jet jako au pair. Tady jsem zase psala, že podle mě jet přes agenturu je mnohem bezpečnější a ušetří Vám to spoustu případných problémů.

Nejen, že jsem sem jela, abych si zlepšila angličtinu, ale taky promyslet co bych v budoucnu chtěla studovat a musím říct, že jako au pair nedělám rozhodně nic složitého nebo nic co bych z domu neznala a upřímně mi to nepřijde ani jako práce, mám spoustu volného času a od začátku ledna chodím na kurzy angličtiny.

Já jsem tedy jela s agenturou COOLAGENT, kterou už měla vyzkoušenou kamarádka mojí sestry, takže jsem měla aspoň nějakou jistotu. Agentura má pobočky v Brně, Praze, Košicích a Bratislavě. Já si jako hlavní pobočky vybrala Prahu (i když do Brna to mám blíž) a komunikovala jsem s paní Ditou Mouchovou.


+ osobní přístup - po zařízené všeho potřebného mi paní Dita ještě volala, ptala se jak se těším, jestli ještě něco nepotřebuju atd.
+ rychlost - přihlášku jsem odeslala na začátku září a na začátku října už jsem byla v Anglii
+ ochota
+ zařízení pojištění/letenky - agentura mi nabídla jak pojištění, které přes ni mám zařízené, tak letenku, kterou jsem si ale zařizovala sama
+ super komunikace - probíhala převážně přes email, ale na všechny moje všetečné dotazy bylo odpovězeno a to velmi rychle
+ nebyla potřeba osobní schůzka, všechno jsme vyřešily přes email/telefon


- nedostala jsem seznam au pair v okolí, přesto, že jsme měla, takže jsem si kontaky musela shánět sama - na facebooku jsem si našla skupinu Au pair v okolí, takže to naštěstí tak složité nebylo
- jelikož nejsem z Prahy a pobočku jsem si vybrala v Praze, musela jsem posílat přihlášku a další dokumenty poštou a posílala jsem to na několikrát (ale to se asi jako za úplné mínus taky brát nemůže, protože bych to stejně někam posílat musela)
- dotaz na pojištění - jelikož jsme řešily pojištění přes Vánoce, protože v ČR nejsme pojištěné, psala jsem do agentury mail a bohužel mi nikdo neodepsal


Přesto, že mě velmi mrzí, že poté co jsem odjela už se mnou agentura prakticky nekomunikuje a moje nadšení docela vyprchalo, tak bych ji doporučila. 
Přístup do odjezdu byl super, v pořádku jsem odjela, jsem tu a díky agentuře jsem odjela velmi rychle a měla jsem velký výběr rodin. Takže za mě s malinkým zklamáním velké ANO.


http://www.coolagent.cz






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white