Virtuální návrat

Ahoj! Moje jméno je Karolína, tenhle blog jsem založila asi před 6ti lety a dlouho jsem se odhodlávala, že se k němu vrátím. And here I am. Za těch šest let se toho dost změnilo, ale něktěré věci zůstaly stejné. Jako to, že se ráda oblíkám. Nebo že ráda cestuju. A ráda bych se o to s Vámi podělila. Poslední článek, který jsem před dobou napsala byl o tom jak jsem vyjela jako au pair do Anglie. Toto rozhodnutí považuju za jedno z nejlepších co jsem v životě udělala. Byl to pro mě jako pro stydlivou introvertní osobu velký krok do neznáma a výstup z komfortní zóny. Ale tím to všechno začalo. Pak jsem jela na Erasmus a nedlouho potom ještě na Work and Travel. A nebudu Vám lhát, v tuhle chvíli mi hrozně chybí to, že nemůžu nikam odjet. Proto jsem se rozhodla, že se aspoň virtuálně vrátím zpátky do toho co jsem viděla, zažila a sepíšu to. Ať už pro mě nebo jako tip někomu do budoucna. A nebude to jenom o cestování, nejen o módě, bude to víc o mě a rozhodně to pro mě bude velký skok do neznáma. Ale skoky do neznáma vedou vždycky k něčemu lepšímu. Vítej v mém staronovém virtuálním světě. K.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT