PRAGUE

Asi jsem ještě nezmínila, že bydlím v maloměstě (opravdu malé!!) ve Východních Čechách, takže udělat článek o tom jak jsem byla v Praze mi nepřijde zase tak úplně mimo, jak by se mohlo na první pohled zdát (třeba Pražákům ;D)
Prahu miluju a pokaždé když tam jsem tak mě dokáží nadchnout nové věci, ale i staré klasiky! V Praze jsem byla asi na 4 dny na konci července u Andulky♥, takže fotky přichází trošku pozdě, ale přece! Fotily jsme i outfit, ale nejsem s fotkami zrovna spokojená, takže třeba příště.
Omlouvám se za kvalitu fotek, foceno iPhonem.)
Tohle bude takový trošku random, no, uvidíte sami! Krásný den!




Sushi v Running sushi Nový Smíchov, mňam!♥ // Oblíbená Arizona s výhledem!
Jack (a krásná lahvička!), v pozadí následující bouřka! // Óó, není to Václav?!







Oblíbené místo♥ // selfie se Starbucksem, já vím, trochu mainstream





Karlův most, výhled na Pražský hrad // Ach jo, nemiluj to tam!♥




Další papu, burger v Dishi!♥ // Vltavaaa ♫




Staromák // Zase mainstream, asi to neumím jinak ;D



Výstava Andyho Warhola ♥



Nepovedené fotky z outfitu :(





Zapadající slunce za Pražským hradem, ano, klišé // selfie se zapadajícím sluncem w/ american smile!


Hezký den! xoxo

Komentáře

  1. Slečno, vy jste tak krásná a supr!

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé a mně se tu líbí a líbí a líbí!
    Hlavně se mi líbí, jak vychvaluješ Prahu a že mě zmiňuješ :D :D
    Něco pro egoistu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT