It's cold outside

Ahoj! Tak už k nám pomalu, ale jistě přichází zima, brr. Nevím jak Vy, ale já tohle období zvládám špatně, prakticky je mi pořád zima (léto je prostě léto♥) a samozřejmě jsem tak chytrá, že jsem si musela vzít svoje DIY černé kalhoty s dírami na kolenou a co si budeme povídat, ani ty silonky mě moc nezahřály. K tomu jsem si vzala své nejoblíbenější Chelsea z Manga a parku s koženými rukávy ze Zary, není to nic náročného a takové outfity mám vlastně nejraději. A co Vy, dáváte přednost zimě před létem nebo propracovanějším outfitům před těmi jednoduchými? Přeji krásný den!










T-SHIRT - Topshop
PANTSH&M
SHOES - Mango
PARKA - Zara

K.

Komentáře

  1. Naprosto doknoalý kabát, takový by se mi také líbil.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherne boty,moc ti to sluší !!!!!
    xx
    http://daisykarma.tumblr.com

    OdpovědětVymazat
  3. ten kabatik je prekrasny!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT