Chessboard

První outfit, uf! Co bych Vám k němu řekla? Černá a bílá jsou moje nejoblíbenější barvy, a ano je to vidět. Na sobě mám černé skinny z Pull&Bear, jedno z mých nejoblíbenějších triček z Bershky, chelsea boots z Manga, vzorovaný svetr z C&A (ukradený půjčený z mamčiny skříně) a křivák z H&M. Tašku jsem kupovala v Drážďanech v MONSOON Accessorize.







Omlouvám se za neprofesionálně ohrnutý křivák ;D


















SHOES - MANGO
PANTS - Pull&Bear
T- SHIRT - Bershka
JACKET - H&M
BAG - MONSOON Accessorize
CARDIGAN - C&A
WATCH - ANN CHRISTINE
BRACELETS - TROLLBEADS(silver), krajkové

Krásný den! 

Komentáře

  1. Thumbs up! Tohle se mi líbí a krádeže z rodičovských skříní naprosto schvaluji! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju!
    Jenže ono už tam není co krást :( buď mi je to oversize nebo je to ošklivý (promiň mami)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah, znám. Taky už jsem vybrakovala všechno použitelné od babi a je z toho skřín Leoše Mareše :/

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT