Hello!

Ahoj, tímto bych Vás chtěla přivítat na mém prvním blogu. Takže se i tímto předem omlouvám za všechny chyby a nedostatky, které se tu určitě objeví, budu se snažit se s němi co nejdřív vypořádat!

A o čem to vlastně bude?

To se asi všichni necháme překvapit! :D Ještě úplně nevím, prvoplánově to má být módní blog, ale nikdy nevíte co se z toho vyklube. Zvlášť když to píšu já.

Kde jsem na tento skvělý nápad přišla?

Vlastně o tom přemýšlím už dlouho, ale bála jsem se (asi že mi bouchne počítač nebo co - nemá k tomu daleko) a i dost lidí mě od toho odrazovalo, ale co by se vlastně mohlo stát hrozného? Přinejhorším to tady nikdo nebude číst a udělám si z toho osobní deníček, no. Stejně jsem zase nějaký chtěla (vždycky mě to přestane bavit). A abych došla k jádru věci - donutila mě k tomu moje skvělá sestřenice, která není v blogovém světě nováčkem. Děkuju mojí milované Andulce

Kdo jsem tedy já?

Tuto otázku si pokládám často a pořád na ní nenacházím odpověď. Ale pokud Vám to pomůže, několik strohých informací.
V občance mám jméno Karolína, je mi 18 let, studuji gymnázium, mám ráda módu (snad to půjde poznat), ráda cestuji, trávím čas s rodinou a kamarády, poslouchám hudbu nebo jen zadutě přemýšlím o všem a ničem. Myslím, že mě běhěm toho všeho ještě budete mít šanci poznat lépe.

Doufám, že se Vám bude blog líbit a budete se vracet!

xoxo K.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT