Redbreaker


Dneska kratší outfit, neumím se tvářit na fotkách, takže je těžší vybírat z fotek :D
Oblékla jsem si ho na první školní den, chtěla jsem něco pohodlnějšího, bohužel sukně mě neposlouchala tak jak bych chtěla, protože vylézala pořád nahoru (není to zrovna můj nejoblíbenější kus oblečení), takže to zas tak pohodlné nebylo. Doufám, že jste také přežili a přežijeme ještě těch dalších 10 měsíců. Miluju moji novou červenou kabelku z Barcelony♥, zbožňuju jak dokáže změnit úplně obyčejný outfit! Přeji krásný zbytek dne!









Můj (na krátko) nový random kamarád! 

SHIRT - Stradivarius
BAG - Bershka
SKIRT, JACKET- H&M
SHOES - Converse
WATCH - Ann Christine
BRACELETS - TROLLBEADS(silver), krajkové

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT