Hello 2.0



Ahoj, jmenuji se Lucie, je mi 18 let, studuji gymnázium a jsem bruneta. Miluji pletení věnečků z pampelišek, vymýšlení Halloweenských kostýmů, velká, zářivá města a kakao. Moji největší srdcovkou je Nizozemí, Tom Odell a Jak vycvičit draka (Bezzubka je ten nejroztomilejší domácí mazlíček:)))) Hrozně ráda si hraju s dětmi a čichám k novým knížkám. Ale především zbožňuju módu a vše kolem. A protože se ráda obklopuji módou a skvělými lidmi, rozhodla jsem se přidat na Karolínčin blog. Pocházím z malé vesničky, takže je pro mě zkouškou odvahy si na sebe někdy vzít i boty na podpatku (fakt si někdy připadám po všech těch pohledech, které si vysloužím, celá bolavá, až tak mě píchají do zad!), takže ode mě nečekejte nic převratného a mějte pochopení pro nedostatek výstředních outfitů, každopádně se budu snažit pro Vás překonávat a slibuji, že budu ten největší ignorant pichlavých pohledů ever. Moc doufám, že se Vám budu líbit, a že si k mým outfitům najdete cestu, a i když to nebudou ty nejoriginálnější outfity, které jste kdy viděli, dokážou Vás inspirovat. Nebudu dělat články jenom o módě, mám pro Vás moc nápadů na life-stylové články, food články, postupně přidám nějaké DIY, určitě přispěji beauty tutoriálem, recenzemi na všechno možné od filmů až po řasenky a moc se těším na články o cestování!
V blogování jsem úplný nováček, ani nevím, jak přesně na to, takže se mnou mějte trpělivost a budu ráda, když se mnou vydržíte do té doby, než zjistím, čím pro Vás doopravdy chci být a jestli vlastně je to blogování pro mě.
Myslím, že je zbytečné psát na úvod dlouhý sloh, věřím, že se vzájemně budeme poznávat každým příspěvkem, takže to je asi tak všechno, co jsem Vám chtěla říct.

L. v Barceloně:)


Zatím se mějte krásně a zase se k nám na blog přijďte podívat, protože nechci spoilerovat, ale rozhodně Vás čeká pár fakt skvělých článků, které nemůžete propásnout (až takhle jsem vtipná, haha).

Pěkný zbytek neděle, L.

P. S.: Karolínka Vám psala v posledním outfitovém postu, že vás čeká jedno překvápko a tím jsem já, takže SURPRISE!
http://www.reactiongifs.com/r/wltz.gif

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT