My music tops

Dnes mám pro vás trochu jiný článek a to moje oblíbené interprety a písničky. Většinou si písničku oblíbím hned a po pár poslechnutí (no možná víc než pár) se mi zprotiví, ale naštěstí jsou tu i takové klasiky, které si můžu pustit kdykoliv a pořád jsou nejlepší.
V mém ipodu se dá najít tolik hubeních žánrů, že by si nejspíš vybral každý. Každou chvíli mám náladu na něco jiného a od toho se odvíjí i to co poslouchám, jednou je to pop, elektronika nebo třeba hip hop a rap. Já osobně bych nemohla ani vyjít z domu bez sluchátek, neumím si ani představit cestu do školy bez hudby v uších! A jak jste na tom vy?

15. Justin Timberlake - What Goes Around...Comes Around



14. Pharrel Williams - Come Get it Bae ft. Miley Cyrus


13. Taylor Swift - I knew you were trouble


12. Rihanna - S&M


11. Ed Sheeran - Don't


10. Vladimír 518 - Planeta Praha ft. Martin Svátek


9. Foster the people - Houdini 


8. Paulie Garand & Kenny Rough - Manifest ft. Jakub Děkan


7. Alex Clare - Too close


6. Bastille - Pompeii


5. Sia - Chandelier


4. Imagine Dragons - Radioactive


3. Majk Spirit - Ženy treba lubiť


2. Maroon 5 - She will be loved


1. OneRepublic - All the right moves

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT