Grey hat

Konečně mám fotky! (Jupí)
Pokaždé se zaseknu na fotkách, buď mě nemá kdo fotit, čím fotit a v tomhle počasí a roční době je těžké si najít i vhodnou dobu, všechno vlastně hraje proti mě, maturitu a takové ty věci ani zmiňovat nebudu.
V tomto outfitu můžete vidět moji novou (a už oblíbenou) šedou čepici z H&M, do nynějšího počasí jako dělaná! Snažila jsem se ji sladit s šedým tričkem pod svetrem (snažila, fakt), což není na fotkách úplně vidět. Čepici teď nosím skoro denně, skvěle využitelná na bad hair day celkově jsem si tuhle sezónu oblíbila šedou barvu a rozhodně chci rozmnožovat svoji skříň o (nejen) šedé kousky!
A jaké jsou Vaše oblíbené barvy letošního podzimu?











T-SHIRT, PANTS - Lindex 
SHOES - Mango
HAT - H&M
SWEATER - Stradivarius
BRACELETS -  krajkovéTROLLBEADS(silver)

K.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Au pair - Co zařídit před odjezdem

Black and white

Au pair - moje zkušenost s agenturou COOLAGENT